روشا عشق صورتی منروشا عشق صورتی من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

شیرینم، دوباره با تو

یک هفته پر کار - ماه سوم هفته اول

1392/4/27 0:43
نویسنده : گیتا
503 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز قشنگم این هفته یه کوچولو هفته سختی بود

اول که مجبور شدم برا کارای پاسپورتت دو روز ببرمت بیرون ، تو این هوای وحشتناک گرم خیلی خیلی حس بدی داشتم و نگران بودم نکنه گرمازده بشی .

اما تو مثل همیشه صبور و مقاوم شرایط رو تحمل کردی 

بعدشم یه روز برا کارایی که اضطراری پیش اومده بود مجبور شدم برم شرکت و تو رو با بابایی و نگین جون تنها بذارم

وای که چقد سخت بود ، موقع برگشتن دیگه تجمل نداشتم و دلم برات پر میکشید.

 

عزیزم این روزا هوشیار تر شدی و وقتی باهات بازی میکنیم خنده های خوشگلی بهمون میکنی ، شعر خوندن رو هم خیلی دوست داری و کامل توجه میکنی 

یه کار جدیدم کردی ، با خانومی که اومده بود خونمون کمک مامان غریبی کردی !!!! لبتی خوشگل تو پرانتزی کردی و بغض کرده بودی !!!

قربون لبای قشنگت بشم نازنازی 

 

گلگلی مامان اینم عکس پاسپورتت :

اولین عکس پاسپورت روشا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)