روشا عشق صورتی منروشا عشق صورتی من، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

شیرینم، دوباره با تو

یک تغییر کوچولو و قشنگ

1391/7/26 13:25
نویسنده : گیتا
398 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ،‌

میخوام برات از یه کوچولو تغییر خواهری ات بگم .

تازگی ها هروقت من حالم خوب نباشه ،‌یا مثلا یه کمی حرص و جوش کارهاش رو با هم داشته باشیم ،‌

فوری بعدش ناراحت میشه طفلی ... قلب

هی میگه مامان حالت خوبه ؟‌مامان ناراحت نباش !!

فکر کنم یه حس قشنگ و یه ارتباطی داره با تو حس میکنه .

البته هنوز زیاد در این مورد صحبت نمیکنه ، ولی فکر کنم یه چیزی تو دلش تکون خورده .

من عاشق دو تایی  تون هستم .

امیدورام به زودی سه تای باهم سرگرم باشیم ،،،‌نه نه نه چهارتایی !!! بابایی رو یادم رفت !!!!! چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
26 مهر 91 13:29
نی نی دار شدنت رو بهت تبریک میگم خیلی دوره قشنگی رو داری طی میکنی تا می تونی لذت ببرید
ننه تمشک
27 مهر 91 0:46
سلوم..وقتی خوشی 3 تایی اره؟؟؟ م ر رو (به قول میمی) فراموش میکنی..هان ؟هان؟هان؟در ضمن 5 نفری مامان شوشو روحساب نکردی...هان هان هان